סגן השר אלון שוסטר: "לא נפיל את הממשלה, נפעל למען החלשים"

מהדורת הבוקר No Comments on סגן השר אלון שוסטר: "לא נפיל את הממשלה, נפעל למען החלשים"

סגן שר הביטחון אלון שוסטר לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "הטיסן שנכנס לישראל הוא לא מחדל. הופעלו נגדו תותחים גדולים. חיל האוויר יסיק מסקנות ויפיק לקחים כדי להילחם מול האויב" | "לקחנו על עצמנו לייצג את כל החברה הישראלית. לא יתכן שמי שעובד יחכה לסוף שנה לקבל את המגיע לו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר הביטחון אלון שוסטר בראיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "חוסר יירוט הטיסן בכלל איננו מחדל. אנחנו מוכנים לאיומים הללו יותר מכל מדינות העולם. צריך לקבוע נהלים כיצד לפעול באירועים כאלו"

עוד אמר סגן שר הביטחון אלון שוסטר: "יש לא מעט טיסנים מאיימים לחיזבאללה, זה האיום הבא על ביטחון ישראל, אנחנו נערכים לכך ומוכנים לכך. הטיסן שנכנס לישראל הוא לא מחדל. הופעלו נגדו תותחים גדולים. חיל האוויר יסיק מסקנות ויפיק לקחים כדי להילחם מול האויב"

לגבי רוסיה ופגישת ראש מפלגתו, שר הביטחון בני גנץ עם קמלה האריס: "אנחנו רואים בניסיון ההתבססות האיראני איום גדול על ישראל, לא נסכים ולא נקבל. יחד עם זאת, אנחנו ביחסים טובים עם האוקראינים והרוסים. לא מכיר פעילות מאחורי הקלעים בסוגיית הסכסוך בין המדינות".

"אנחנו לקחנו על עצמינו ב'כחול לבן' לייצג את כל סוגי האוכלוסיות. אנחנו חושבים שיש לתת מענה סביר למעמד הביניים, העובד אבל מרוויח פחות. צריך לשים זרקור ולתת סיוע, לא צריך שמי שמרוויח פחות לא יקבל מספיק סיוע. משוכנע לחלוטין שיש מקום לשינויים לאזן את המציאות בין הפריפריה והמרכז".

סגן השר שוסטר הוסיף: "לקחנו על עצמנו לייצג את כל החברה הישראלית. לא יתכן שמי שעובד יחכה לסוף שנה לקבל את המגיע לו. לא נפיל על זה ממשלה. אבל נפעל מבפנים לטובת השכבות החלשות. סומך על על חברי מיכאל ביטון שימשיך לפעול לטובת אנשי הפריפריה"

על המהומות בשכונת שמעון הצדיק אמר סגן השר: אני ממליץ לחבריי בקיבוצים לא להתרשם מדברי הרהב של חמאס. צריך לפתור את העניין בדרכים נעימות ולא באמצעות פעולות מתגרות ומתסיסות"



0 תגובות